Cara Cepat Cari Isteri Hilang

Seorang laki-laki muda tampak kebingungan di tengah sebuah pameran.

Beberapa kali ia mondar-mandir dan celingukan tak ditemui apa yang dicari. Melihat kebingungan lelaki ini, satpam pun menghampiri dan menanyakan apa yang dicari.

Lelaki : “Saya mencari istri Saya yang tadi bersama saya terus hilang di tengah pameran ini, Pak.”

Satpam : “Ciri-cirinya gimana, biar Saya bantu cari ?”

Lelaki : “Terimakasih, kalau Anda bisa bantu saya tolongcarikan seorang wanita muda yang cantik untuk ngobrol dengan Saya.”


Satpam : “Lho kok, bukannya Anda cari istri Anda ?”

Lelaki : “Iya karena itulah Saya minta seorang wanita muda, cantik untuk ngobrol dengan Saya sebab biasanya istri Saya akan muncul entah dari mana kalau melihat saya dekat wanita cantik”

Satpam : “???!?”

3 comments:

  1. saya org Malaysia dan isteri saya org Indonesia .dia balik cuti tapi da 5 bulan tak balik ..hilang tada khabar

    ReplyDelete
  2. saya org Malaysia dan isteri aq org Indonesia tinggal di medan .lepas kawin di sunggal medan dan pulang kerumah tunggu surat kawin siap ..dan aq pulang ke Malaysia ni sudah 5 bulan tada khabar dari dia

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...